سفارش تبلیغ
صبا ویژن






















تب محبت

   داشتم در مورد اقای پولس و نظریه محبتش مطالعه میکردم که...که چی ؟

 اینکه   عیسی مسیح فدا شد برای ما ، برای نجات ما ،و دیگه عمل به شریعت احکام لازم نیست ومحبت عیسی مسیح کفایت میکنه.

   که ناگهان زلزله های هفت ریشتری -داداشم و دخترش -از در وارد شدن.داداشم درحال اواز خواندن برا دخترش که ای ،من نعنا میخوام تورو تنها میخوام ..

و دخترش که گوله های اشک پهنای صورتش رو پر کرده بود..داد میزد : من عروس ..ک میخوام ،نعنا نمی ...خوام ،دروغ میگی تو منو دوسم نداری . 

   اره، همه ما ادم بزرگا وحتی این بچه با همه بچگی اش به خوبی این نکته رو درک کردیم که ادعای محبت و دوست داشتن عملی رو در پی داره ، اون عملی که مطابق خواست محبوب باشه وما رو به اون نزدیک کنه.

  حالا با همه اینا نمیدونم چطور ادعای محبت عیسی مسیح این محبوب دلها میشه بدون عمل  به شریعت احکام و شریعت موسوی که در تورات امده!

مگر عیسی - که درود وسلام براو باد-خود نگفت :((گمان مبرید که امده ام تا نقطه ای از تورات یا صحف انبیا را باطل سا زم .نیامده ام تا باطل نمایم بلکه تا تمام کنم .زیرا هر اینه به شما میگویم تا اسمان و زمین زایل نشود همزه یا نقطه ای از تورات  هرگز زایل نخواهد شد تا همه واقع شود .پس هرکه یکی از احکام، کوچکترین را بشکندو به مردم چنین تعلیم دهد در ملکوت اسمان کمترین شمرده شود .اما هرکه به عمل اورد و تعلیم نماید او در ملکوت اسمان بزرگ خواهد شد)).انجیل متی باب 5،ایه 17-19.

 


نوشته شده در سه شنبه 89/5/26ساعت 3:9 عصر توسط مژده نظرات ( ) |


Design By : Pichak